• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kronofogden har ringt om ansökan

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
988
Mottagna reaktioner
379
Poäng
497
Låter som en bra plan. Hur kan du få tillbaka så mycket på skatten? Drar du extra på lönen?

Jag har nio mil enkel väg till jobbet med bilen och snittar 240-250 arbetsdagar per år. Kör mellan 4300-4500 mil per år bara till och från jobbet. Drar av nästan 90 tusen på skatten.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag har nio mil enkel väg till jobbet med bilen och snittar 240-250 arbetsdagar per år. Kör mellan 4300-4500 mil per år bara till och från jobbet. Drar av nästan 90 tusen på skatten.
Jag antar att du får avsatt en summa varje månad för körningen ?
Får du tillbaka 30000 kr bör du nog ompröva.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Vad händer om han inte omprövar?
Borgenärerna har koll på en under saneringen och de kan begära omprövning vilket ev kan leda till en förlängning av din sanering.
Med skatteåterbäring tror jag inte att så mycket händer men jag hade omprövat en sån stor summa.
 

Hello

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 September 2022
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Borgenärerna har koll på en under saneringen och de kan begära omprövning vilket ev kan leda till en förlängning av din sanering.
Med skatteåterbäring tror jag inte att så mycket händer men jag hade omprövat en sån stor summa.
Jag har tur där då med andra ord eftersom jag har sekretess. Borgenärerna ser ingenting om dom gör en koll på mig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp